maandag 4 januari 2016

Lang geleden / Länge sen...

Het is lang geleden dat ik iets aan mijn blog deed. Zonder Mon Jardin en ons franse dorp werd het leven anders en dat was even wennen. Probeer nu de draad weer op te pakken. Niet van het leven hoor, maar van het bloggen. Er gebeurde van alles natuurlijk in 2015. Het naarste was dat we Lila Mu moesten laten inslapen. Gelukkig hebben we Bamse en Arfeuilles nog.  

Det är länge sedan att jag skrev ett inlägg på min blog. Utan Mon Jardin och vår franska by blev livet annorlunda och det tog lite tid att bli van. Försöker nu att ta upp bloggandet igen. Det hände förstås en hel del under 2015. Det tråkigaste var att vi var tvungen att låta Lila Mu somna in. Bamse och Arfeuilles  har vi kvar som tur är. 
Heb een fijne week
Ha en bra vecka.


5 opmerkingen:

Hans Hegeman zei

Is inderdaad lang geleden, maar ondanks het nare nieuws toch leuk om weer wat te zien op je blog.

Felix zei

Det är så ledsamt när våra fyrfota familjemedlemmar lämnar oss. Det blir ett stort tomrum, vilket vi vet av egen erfarenhet eftersom Tiger somnade in i november. Men nu har vi en ny liten katt att glädjas åt och lära känna. Han verkar vara lika intelligent som Tiger, så det är extra kul.

Vinterhälsningar
Elisabet

Rost och rädisor zei

Så söta och så gott de har det!
/Anette

ansepanse zei

jag beklagar sorgen efter en älskad katt, vet hur det känns att vara tvungen att låta ett kärt djur somna in
jag önskar dig också ett GOTT 2016
och jag blev jätteglad över att du hörde av dig
massor av kramar

Annika Christensen zei

Vad vore livet utan katt?
Kul att du är tillbaka.
Jag börjar om från början på min blogg.
Allt gott
Annika