vrijdag 26 februari 2010

Een nieuwe lente/ En ny vår

Het boeket dat ik vorige keer liet zien is prachtig uitgekomen. Vooral deze bloem vind ik facsinerend.

Buketten jag visade förra gången har blommad fantastisk. Främst den här blomma tycker jag är fassinerande.
Alle sneeuw is weg. Het waait en het regent zo nu en dan maar de lente komt eraan.

All snö är borta. Det blåser och det regnar då och då men våren kommer.
Lentebode bij uitstek.
Ett riktig vårtecken.
Een paar dappere crocussen.
Några modiga crocus.

Als je dit ziet geloof je echt weer dat het lente aan het worden is.
När man ser det här tror man att det blir vår på riktig.


2 opmerkingen:

basiclabelSweden zei

OOOh zo stom mijn hele tuin staat in het voorjaar vol met deze gele bloemen, maar ik weet niet hoe ze heten.... Fijne reis voor morgen! Hier på Öland doooiiii maar volgende week zou het wel weer iets kouder worden.

liefs uit Zweden

Haakmeisje zei

Zou het dan echt zover zijn? Vandaag zoveel wind en regen dat de gedachten eerder richting najaar gingen. Ik hoop dat het bij je terugkeer uit het koude, witte Zweden helemaal echt voorjaar is geworden. Kram, A.